first time keja....  

Posted by zuli2

hahaha title skema.... first time keja nih... perghh... mcm2 experience aku dpt.... kena marah . kena maki , kena puji... mcm2 lah... hehehehe



ni la tesco extra seberang jaya...


uik first day keja mcm2 diorang ajar... dah la keja lama gila... tapi mmg happening beb keja sini.... hari2 gelak ja... aku pun gemuk sudah skit nih hahaha keja mkn free ja hari2... hehehe


wah ni la menu dia.. hahaha .. sedap eh smua nih... gemuk2... :)








jiran kedai aku keja tu ni la.... hehhehe..


hehehe moto aku pi tempat keja... gilak la moto abg aku nih... syokk oh naik moto nih... :)


sempoi arr keja sini... taun depan isyaAllah aku nak pi sana lagi... hehehe..

This entry was posted on 10:34 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

lobess  

hahaha! nak borang keja bang? huhu =P

wakakkaka.... bleh dik.... untuk adik smua boleh... hahahahahah... :P

javascript:void(0)