cabaran dari gadis bintang.... hahahha  

Posted by zuli2

cerpen aku ni buat sendiri tau.sbb ada bdk cabar aku...bdk ke???..hasil drpd tngok blog dia ni http://gadisbintang.blogspot.com/ . blog dia begitu kretip dan begitu kaya dengan kata2 yg indah... huhuhu... tapi orgnya...astaga... klu kenal hanya tuhan saja la yg tahu... wakkakaka mati2..



---di suatu tempat yg gelap--


dol:hmm ko nmpak tak benda tu

sarip:benda apa??... ko takut knapa.. benda tu bkn kacau ko pun

dol: dia tngok kita wei.... nak buat apa ni....

sarip:ok2...ko pegang aku kuat2 ek

dol:hmm... relax ja... die terbang2 pun takpa...

sarip: brani nya ko.. kagum aku... tapi apakah benda tadi...

dol:ntah??? apa benda tadi???

sarip:ko ni apalah... tadi kuat sgt...


-----the end-----


betul ka ni cerpen... erk.. lalalalala

This entry was posted on 5:05 AM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

Astaga Zuli baek ko padam tulisan tu kang tak pasal2 aku kena kondem penulis cerpen terkenal sbb ngajar ko tulis cmtu wakakakaka...

meh sini aku ajar...meh la jan nak memalu plak...hiks

O_o

erkkkk.... gilakkk ko peppo.... tanak adam.. :P.. atleast biar la sminggu post ni terpampang kat blog aku.. wakakakak....sila tunjuk ajar.... tak malu la nok. wakakak

uishh aper tu aku xpahamm..
ko pegang benda yg bukan2 aku pottong laa..huhuhu..

uik.... benda yg bukn2 aku potong... wahh... apa tu.. hohohoho ..tak paham...hahahahah... ntah... adehhh apa ni.. lalalalla.. lyan ja bha... hiks... tak tau buat benda2 cerpen2 ni..ahaks

javascript:void(0)